Nawet najlepsza strona internetowa nie spełni swoich zadań jeśli nie będzie odwiedzana przez czytelników i użytkowników. Każda strona powinna być ciekawa i oferować użytkownikom to, czego poszukują i to, co jest dla nich interesujące. Jednak nie od dzisiaj wiadomo, że każde, nawet najciekawsze przedsięwzięcie wymaga odpowiedniej i właściwie dobranej formy reklamy.
-
Pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania najpopularniejszej na świecie wyszukiwarki zasobów internetowych to zespół działań, które powodują, że twoja strona pojawia się na czołowych wynikach wyszukiwania po wpisaniu słów kluczowych związanych z treściami prezentowanym na twojej stronie internetowej. Pozycjonowanie jest procesem długotrwałym, trwa od kliku tygodni do kilku miesięcy, jednak przynosi bardzo duże i wymierne korzyści. Jeśli twoja strona będzie właściwie wypozycjonowana, klienci będą odwiedzać ją znacznie częściej niż strony twojej konkurencji.
-
Pozycjonowanie rozpoczynamy od określenia i właściwego dobrania "słów kluczowych", czyli takich słów, które będą wpisywane w okienko wyszukiwarki przez potencjalnych użytkowników twojej strony internetowej. Następnie dokonujemy analizy strony internetowej i jeśli jest taka potrzeba, przeprowadzamy jej optymalizację pod kątem wybranych słów kluczowych. Następnym etapem jest wycena kosztu pozycjonowania na poszczególne słowa kluczowe. Opłaty za pozycjonowanie pobieramy dopiero po osiągnięciu zakładanego wyniku, czyli po właściwym wypozycjonowaniu strony.
-
Reklama w Internecie polega na umieszczaniu linków prowadzących do twojej w różnych miejscach w Internecie, w tym na popularnych stronach internetowych o tematyce zbliżonej do twojej strony. Właściwie prowadzona reklama zwiększa ilość odwiedzin na twojej stronie, zwiększa jej popularność i sprzyja pozycjonowaniu strony w wyszukiwarkach sieciowych.
-
Kampanie reklamowe w systemie Google AdWords, czyli tzw. "linki sponsorowane" są niezwykle skuteczną formą płatnej reklamy w Internecie. Podstawową zaletą tego rozwiązania jest możliwość dowolnego określenia budżetu reklamowego (dziennego lub miesięcznego) i płacenie za osiągnięte efekty, czyli za wejście na stronę.
Oferujemy organizowanie kampanii reklamowych w systemie Google AdWords, oraz prowadzenie kampanii i jej optymalizację w taki sposób, aby osiągnąć jak największą ilość wejść na stronę w ramach zaplanowanego budżetu reklamowego.